Pink

2008-09-22 kl. 15:26:50



I live a life of sin
But it's alright
I don't give a damn
I don't play your rules I make my own
Tonight
I'll do what I want
Cuz I can
-Kommentarer-
Ellen

2008-09-22 kl. 16:20:12

Då ändrar jag textredigeraren så jag inte skriver "vanligt" när jag skriver inläggen utan jag skriver i HTML. Och så skriver man <font color="färgen du vill ha (typ red eller #CDCDCD)"> och sen så skriver man </font> igen efter att du skrivit det ordet du vill ha i färg :) Brukar skriva klart allt och sen ändrar jag textredigeraren från "vanlig" till HTML och så skriver jag in font-koden runt alla ord jag vill ha färgade :) För om du vill gå tillbaka till den "vanliga" textredigeraren igen så försvinner färgen och du måste gå in igen och skriva om det så det är bäst att göra det sist :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.