Och så blidde det inget Skottland

2008-09-30 kl. 18:52:42

Känner inte för att åka just nu alldeles själv, och Malin var ju inte direkt så pepp på det. Ett halvår hade vart nice, men ett helt år därborta själv.. Fast om jag inte hade haft en massa planer för slutet av oktober/början av november så hade jag nog åkt ändå tror jag. Menmen, får se vad som händer då.

Var i Mora på jobbmässa idag, den var lite smådålig tyckte jag, inget konkret som jag hade hoppats på. Men jag fick ju träffa lite sött folk (Jocke, Stoffe, Kalle, Leksell, Klintberg, Magnus, Marcus).

Har även pratat i telefon med min lilla fru i en halvtimme. Trevligt att få prata lite med damen, var ju ett tag sedan nu, hon berättade om sitt lilla as Kidde. Det påminner mig om sommar och Cenneth, fast han var iaf ärlig. Så vi får väl hoppas på att Kidde är dödssjuk, för annars finns det stor risk att vi slår ner honom i helgen. Jag hoppas verkligen att Malin vill gå ut med mig på fredag, så att jag kan leka lite med pojkarna på lördag. Det vore nice, efter som att det sög sist.
Well well, only time will tell. . . (haha det rimmade ju)
-Kommentarer-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.