Kroatien och kineser

2008-09-28 kl. 01:32:53

Jag har träffat tåg-Per idag, och han har berättat om deras tågluffande. Jag har även träffat en gammal klasskompis, Emil H, det var inte igår jag såg honom må jag säga. Och han kom tydligen ihåg mig också! Markus skjutsade mig på Sofias cykel in till Leksand, det tyckte jag var hysteriskt roligt och jag kunde inte sluta skratta. Men det är ju som vanligt. Danne L var iaf bajs och dissade mig från och med att vi kom in till Leksand. Det tycker jag var lite evil av honom!
   Under kvällen kom jag också fram till att jag är så fruktansvärt trött på Leksand och alla människor här! Jag vill BORT!

Just nu sitter jag hemma i min säng och är för full för att somna, fast jag är inte full alls, men sån är jag. Och så är jag så jävla lack på Joakim för att han håller på med henne. Fast jag borde inte vara sur, inte alls. Och då blir jag sur på mig själv istället. SUCK! och så ska jag gå upp om 4 eller 5 h.. Jippi! Eller inte.

Lars hörde av sig ikväll också och tyckte att jag skulle visa tuttarna, otur för honom att han var i ett annat land.. (Och förmodligen lagomt full). Har pratat med Per, han sa att han kommer hem nästa helg, kanske. Wiiie, sa jag då!
   Kvällens höjdpunkt var ju  att leka lite med Sofia och Mikael för en gångs skull!
-Kommentarer-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.