Inga oväntade nyheter här inte..

2008-09-29 kl. 22:06:02

Då bär det av till Mora imorgon på jobbmässa. Det kan bli roligt, hoppas verkligen att vi hittar något för nu vill jag härifrån, fortare än kvickt! Malin följer inte med verkar det som, och av någon konstig anledning är jag inte det minsta förvånad. Hon har ingen skjuts hit, bra på att planera är hon ju inte dendär bruden. Dock tycker jag om henne ändå.

Idag har vart en ganska slö dag. Gick upp vid 12 och sen dess har jag inte gjort mkt, mest haft ont i huvudet. Men nu är det äntligen bra igen, happy Martina! Joakim är iaf inte sur på mig och det känns riktigt bra. Har varit lite orolig.
-Kommentarer-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.