What you've got is just not enough

2008-10-28 kl. 11:56:49

Regnet öser ner utanför fönstret och jag vill verkligen inte gå ut.  Kinai är bedårande söt ibland, som just nu, när han ligger med bakbenen i hans säng och resten på golvet. Han har verkligen svårt för att ligga still den hunden. Snart lär jag gå ut med honom, så jag hoppas att det slutar regna.
   I eftermiddag bär det av hem till mormor hoppas jag, ska ringa henne snart och höra så att det går bra. Skulle ju egentligen åkt hem igår, men jag orkade inte, så jag stannar ett tag till. Får se hur länge det blir. Saknar ju alla där hemma. Och jag skulle verkligen behöva prata med Per just nu, men han är ju borta i ett lite soligare land. BAJS. Jag orkar inte med all sånhär skit igen. Det suger!
   I vilket fall som helst har jag iaf varit duktig idag och sökt lite jobb, reggat mig på de norska hemsidorna Jocke tjatat på mig om (eller bara 2, för den sista funkade inte). Klockan är inte en 12 än så jag är lite stolt. Dock har jag ingen aning om vad jag ska göra nu. Jo, se på Ugly Betty. Sweet!


Jag vet ingenting
-Kommentarer-
Linn

2008-10-28 kl. 22:10:51

Men nu tycker jag faktiskt att det är dags för dig att komma hem! :( Vem ska jag annars gå ut med på lördag? :P Saknar dig ju... <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.