Uppsala med två snyggingar

2008-10-12 kl. 09:58:43

Har äntligen varit i Uppsala med Vendela! Per mötte upp oss nästan precis efter att vi kommit, sen drog vi runt i nästan alla affärer vi såg. Hann med en vända på Donken också. Var så himla mysigt! Jag vill flytta härifrån till något nytt ställe och träffa lite nya människor. Jag köpte; 2 t-shirts, 1 tröja, ett par svarta jeans, foundation (som Vendela valde till mig för smink är inte det jag kan mest om.. vet inte vad jag kan mest om överhuvudtaget..), 1 halsduk, 1 par vantar, 1 par rosa örhängen.. Sen så var det nog inget mer tror jag. Vi tog en liten fika på ngt mysigt café, åt en jättebiskvi som inte var god. Dessutom stod det att den kostade 20 kr, men de tog 24, det var lite illa tyckte vi, men jag orkade inte bråka om 4 kr. Men ändå. Usch! Just det, vi fixade en julklapp till pappa (det gäller att vara ute i god tid!).

Efter rännandet på stan gick vi hem till Pers lägenhet, eller ja, det är egentligen ingen lägenhet utan ett rum i en korridor. Som han betalar 2600 för, tyckte jag var dyrt, men vad vet jag. Han vad nöjd och det är ju huvudsaken. Så vi satt där och slappade och lyssnade lite på I Are Droid, och helt plötsligt hade tiden sprungit iväg (+ att jag trodde att tåget gick 18.36, men det gick 18.26,, Ooops!) så vi var tvungna att springa genom hela Uppsala för att hinna med tåget. Vi hade ungefär en halv minut till godo när vi hoppat på första vagnen, sen gick vi genom hela tåget svettiga och fina till våra platser. Träffade lilla Lina H också, eller ja hon är väl inte så liten, men ändå. Hon var glad och trevlig. Sweet.
-Kommentarer-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.