Saras födelsedag

2008-10-12 kl. 10:13:31

När jag väl kommit hem från Uppsala drog jag direkt till Pelle (efter att ha köpt blommor till födelsedagsbarnet). Där satt Pelle (såklart), Sara och Reine och tittade på roliga saker på YouTube, Tjoho sa jag och öppnade första cidern. Sen drack jag upp resten och fick lite ont i magen av allt socker. Efter ett tag kom Tina hem och sedan åkte vi ut i skogen till Micke-bög (lovar att han kallas det). Underbar kille i vilket fall som helst, så satt vi där och typ snackade. Jag spillde ut en öl, men det är ju inte ovanligt. De var glada ändå, Pelle blev dock lite sur när jag sa att jag hade lämnat en halv öl, hans öl. Efter den mysstunden åkte vi in till Baren och Sara drog hem till Daniel, tråkigt!! Sen kom Joakim, Ivan och Amanda. Nice att se några man känner! Snackade lite med dom, sen skulle de dansa och då bangade jag lite lekte med de andra och så blev det lite fram och tillbaka. Pelle tyckte jag var tråkig, men jag orkade inte riktigt bry mig om hans åsikt. Dock undrar jag var Mats höll hus, han brukar ju vara med och svina, men icke.

Pratade med Kalle via sms, han verkade inte må bra, stackarn! Sen skulle jag hem och jag dissade Jocke och de andra fast de fått plats i bilen. Men det kom jag inte på förren efteråt och då orkade jag inte vända. Jag vet, evil gjort av mig. Men jag har en tendens till att vara det ibland. Sen somnade jag framför ett avsnitt av Life och vaknade hyfsat glad. Om man bortser från att jag är hungrig men inte vill äta. Bortsett från det är allt kalas. Det är fint väder ute så jag kanske går på promenad sen.

Och om Linn läser detta så vill jag bara säga att jag just nu sitter och diggar Sugarplum Fairys nya platta;D
-Kommentarer-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.