Och så var det återigen torsdag...

2008-10-09 kl. 12:53:47

Var en sväng med Malin i Borlänge igår, det var mkt trevligt. Köpte mig en kokbok, och inget onödigt. Blev lite stolt där! Efter det åkte vi hem till henne och såg på P.S. I love you, den sög. Verkligen, det var den sämsta filmen jag sett. Boken en av de bästa jag läst, ingenting stämde med boken och både jag och Malin satt och klagade i princip hela filmen igenom. Usch!

Efter lite mys med min lilla fru bar det av hem till Joakim för att se på Californication, bra serie, men jag kunde inte riktigt koncentrera mig. Pratade lite om hans bror och henne. Visste inte att det var seriöst. Stackars liten, jag som bara mobbar honom för det. Nu skäms jag.

De ringde mig från Bygatan 16 idag om jobb, men det blev dissat på en gång, de ville ha någon som jobbade fredag och lördag nätter (inte riktigt vad jag ville, då har jag hellre frukost kl 6). Dessutom är det lite svårt att ta sig hem från Leksand kl 1-2 på nätterna, tror inte riktigt att min kära far vill hämta mig jämt. Så nu måste jag väl ta tag i Norge på riktigt.
-Kommentarer-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.