Krigande grodorna

2008-10-19 kl. 17:25:11

Yes, såg på A cinderella story en gång till igårkväll. Söt som fan, men återigen lyckligt slut. Som bröllopet, såååå fint, mitt första. Vi var visserligen bara på cermonin i kyrkan men Sofie, shit hon var fin! och hon är så glad jämt! Verkligen härligt!


Jag har så svårt att skilja på drömmar och verklighet. Jag är aldrig säker på om det har hänt på riktigt eller om jag bara drömt det, som ngt Jenny sa i fredags, eller jag är inte säker på om hon sa det eller om jag drömt det. Och så fick jag en deja vú-upplevelse igen i morse. Men det händer ju ganska ofta, så inget nytt där heller. Ibland undrar jag hur världen hänger ihop egentligen. Intressant.

Det blev en liten sväng på A6 idag, hittade inget mer än godis och så köpte jag en VR. Jag vet, men något måste jag ju läsa på resan till Sthlm, eller nej, men jag vill. Jenny köpte Moore, den ska jag läsa senare, innan jag åker. Vi tog även en fika, jag drack kaffe (underbart, jag är nog beroende) och åt en pecanpaj, bjöd Jenny på en torr kanelbulle som hon inte åt upp.

Jag tycker inte om min böld i örat. Den skrämmer mig lite, när jag orkar bry mig iaf, men det gör jag ju inte alltför ofta. Så jag mår bra ändå.
-Kommentarer-
Ellen

2008-10-20 kl. 16:12:20

Då har jag gjort en annan blogg på min domän och så har jag gjort lite av en egen hemsida. Egentligen är det bara att göra en bild och sedan lägga in på sidan :) Rätt simpelt. Men om du vill ha hjälp kan jag hjälpa dig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.