Jag hatar att det är mörkt kl 19!

2008-10-07 kl. 19:19:56

Började denna dagen med att ta en liten sväng på Tanden med Sara, riktigt mysigt. Dock kan det bli lite tokigt ibland, men det är ju alltid spännande! Sen så har jag väl mest slappat som vanligt, såg ett till avsnitt av Fringe, fast det var ingen text, så jag hade lite små problem med att förstå. Jobbigt när det inte är vanlig komedi-drama-engelska. Men man lär sig ju lite kan man ju hoppas på.

Fick ett sms av Sofia där hon berättade att hon och hennes Moster ska gå på 3 Doors Down, NICE! Ska ringa min syster också och höra om hon fortfarande ska med. Jag har bakat kanelbullar och de blev goda. Och så har jag sett på 27 dresses, usch. Lyckliga slut är inte riktigt vad jag vill ha just nu, man blir ju bara så deprimerad. Det suger!
Malin ringde! Trevligt att hon gör det lite då och då, det muntrar upp må jag säga! Ska åka till Borlänge med henne imorgon, och så blir det film på torsdag. Sweet!

-Kommentarer-
Linn

2008-10-07 kl. 20:59:50

ja, lyckliga slut är värdelösa... :S

Ellen

2008-10-09 kl. 11:35:39

Man tackar :) Har just gjort klart ett arbete om Aspergers :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.