How'd I turn my shirt inside out?

2008-10-04 kl. 11:36:08

Jag fick äntligen träffa Per igår! Då var jag glad, alldeles för länge sedan sist, men Gud vad människan har kommit på bra saker. Det är ju nästan så att han är vuxen. I alla fall så försökte han lära mig en recce-dans till Just Dance, och ja, det var ju sannerligen roande. Försökte få med honom ut ikväll också, det tyckte jag kunde vara kul, och väldigt välbehövligt. Så vi får väl se hur det blir med det, han skulle höra av sig. Det skulle Joakim också. Och Sofia, pratade med henne igår och frågade om jag kunde typ bo där när jag är i sthlm, det gick tydligen bra. Så jag hoppas inte att de har ändrat sig nu, då blir jag lite smått deprimerad.
-Kommentarer-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.