Hej, vem är du?

2008-10-30 kl. 10:41:51

Gud ibland förstår jag mig inte på folk. Hur i hela fridens namn kan han falla för mig? (Fast jag har hört att jag har snygga bröst, men de har han ju inte sett, så det kan ju inte vara det). Jag menar, vet han inte hur jag är? Nej det gör han ju inte med tanke på att han träffat mig 2 gånger. Fast han verkar ju tydligen inte vara sur iaf tror jag. Och det är ju bra antar jag. Men kära hjärtanes. Jaja, jag är glad om han inte hatar mig som en viss annan söt liten person gör. Den stackars saten. Det är värre att såra andra än att själv bli sårad. Usch. Jag vill inte att han ska vara ledsen, men jag menar.. Jaja, så länge han inte hatar mig är väl allt bra antar jag. Skål och välkommen tillbaka till livet.
-Kommentarer-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.