Gamla minnen och en ny vas

2008-10-14 kl. 22:17:40

Kalle ringde igår, trevligt att prata med honom, han har så fin röst.. Eller dialekt kanske det heter. Sen ringde Malin också, alltid lika trevligt när hon gör det. Dessutom ringde jag till Annie och hon ska gå på 3 Doors Down med mig; Happiness! Kvällen tillbringade jag med Joakim, Marcus, Christoffer och The Incredible Hulk.

Idag har jag vart på kupolen med Matilda, vi fikade och så köpte jag en vas. Underbart fin, kär igen. Sen drog vi hem till hennes lägenhet och pratade om gamla goda tider, Etage och sånt kul. Och så pratade vi om att jag är bra på att säga olämpliga saker, det var ju inte lika kul, men sant. Jag ska skärpa mig dock, jobbar på det. Ibland.
Sen köpte vi kyckling och åt (med händerna) samtidigt som vi såg Linas kvällsbok. Inte lika bra som boken, med det är ju ingen film.
Senare på tågstationen träffade jag Tåg-Per, chockerande nog. Ganska trevligt, han lärde mig en massa saker om tåg som jag kommer ha glömt imorgon.

-Kommentarer-
Åsa

2008-10-15 kl. 16:00:05

Man får tacka för det! Jag är supernöjd med min design. Är min kusin som har gjort den. =) Kul att du kikade in till mig. Får man fråga hur du hittade mig?

Ha det bäst! =)

Ellen

2008-10-15 kl. 18:11:02

Ja, jag tror nog jag får göra det. Fast har inte haft så ont idag... Så det kanske bara är något slags återkommande magknip. Får vänta till någon gång nästa vecka :)

Åsa

2008-10-16 kl. 22:26:32

På så vis. Tycker det är lite intressant att veta vars alla kommer ifrån.

Ellen

2008-10-17 kl. 07:33:41

Hehe, ah, den verkade soft i alla fall :) Du, den där frågan med hur jag gjort min profil - menar du då hela bloggen eller min vänsterkant? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.