Everybody knows your name but they don't know who you are

2008-10-27 kl. 13:16:09

Jag har haft fullt upp hela tiden, jag är trött och jag vill bara sova. I torsdags lekte jag med Joakim, det gick inte så bra, jag var riktigt pissed off på honom tillslut. Sen träffade jag Celia, det var däremot riktigt mysigt! Efter det drog jag hem till mormor och sov, så blev hon lite glad. I fredags var Sofia och jag på After-work, gott med öl och full kl 18. Sofia med, så hon drog hem vid halv nio, efter att vi vart på Donken. Så kom Emil in till stan.. Sprang vi runt där ett tag, jag var lite trött eller allmänt depp sådär som jag brukar bli när saker händer. Så jag åkte också hem tidigt.

Hundkurs ute i Tullinge blev det på lördagen, trevligt att han lär sig saker det lilla monstret. Sen åkte vi hem och lagade tacos, och efter att vi ätit det åkte jag hem till Frida och Jonas i Bredäng. Där bjöds det på lasange, vin och äppelpaj, och såklart kaffe. Sen spelade vi bowling på wii. Johan var förbi en sväng också, han är söt. Har skaffat sig flickvän, snart drar de till Afrika, och sen Norge. Cilla är gravid och Frida har skaffat fåglar.

IKEA igår, total lycka, jag älskar att köpa saker till mitt kommande hem. Inte för att det blev så mkt, bara 4 handdukar, men ändå. Jag fick ju en brödrost också. I studentpresent. 5 månader efter studenten.
På kvällen åkte jag in till stan och träffade Annie, först käk på Pizza Hut, sen bio, Patrik 1,5. Myspys! Annie och Robin åker till Vietnam 2 veckor i december, så då tänkte Malin och jag bo i deras lägenhet. Sweet!
Träffade en söt kille på pendeln hem sen, välbehövligt må jag säga!

Malin ringde idag, efter att Emil hört av sig till henne. Tydligen är jag typ deppig så stackarn blev orolig. Lite gulligt. Av Malin. Eller ja, av Emil också iofs. Men jag vet inte. Jag hatar sånt här!
-Kommentarer-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.