Bara allmänt j*vla opepp

2008-10-02 kl. 14:08:33

Idag vaknade jag tidigt (kl. 9), och efter frukosten var jag en duktig flicka och gick på en liten promenad. Sedan lekte jag lite med min blogg och jag har även fått ett sms från Klintberg, överraskande. Det har jag aldrig fått förut, eller jo, när vi pratar om skjuts och sånt. Men dethär var bara trevligt. Jag är även riktigt stolt över att jag har läst mer än 200 sidor i min lilla bok War trash, känner nu att jag närmar mig slutet, förut kändes den bara oändlig.

Något tråkigt som har hänt är dock att jag sa till Malin att jag förmodligen inte kunde följa med imorron, (Linn och opeppheten) så nu är hon typ lack på mig. Men vad jag vet så har hon ju Fiia iaf. Tror i övrigt inte att jag hade vart så väldigt roligt sällskap ändå, är inte spec sugen på att dricka och vara trevligt mot nya människor. Vet inte ens om jag pallar att följa med på lördag, fast då är det ju inga nya människor. Men det är en hel utekväll och jag vet inte om jag orkar lägga en massa pengar på det. Aja, vi får väl se hur det blir. Nu ska jag se Dharma&Greg.
-Kommentarer-
Ellen

2008-10-02 kl. 17:06:11

Ah, och idag har jag beställt tid! :)

Ellen

2008-10-02 kl. 17:59:03

Ja, den är väl också grym va!? :) Den är lite mer distinkt också :) Tycker du isf att den ska vara på underarmen eller på vaden? Jag är sugen på underarmen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.