We're so starving

2008-11-30 kl. 18:31:35

Helt oplanerad utgång igår med pojkarna. Det började med att jag skickade ett sms till Joakim och frågade om han hade några planer för kvällen. 10 minuter senare ringer Leksell och säger att han har hört att jag är sugen på att gå ut. Jaha, visst tänkte jag. Pratar runt med lite folk, sen ringer Markus (som inte ens skulle med egentligen) och säger att han hämtar mig om 15 minuter. Då har jag inte duschat eller någonting. Scors. Gör det jag ska och är klar precis till att de kommer. Johan sitter i bilen och vi hämtar upp Tägt.

Sen åker vi hem till Leksell, sen Kalle och sen är alla sura för vissa ville käka pizza och vissa inte. Och ingen ville stanna hemma själv och alla fick inte plats i bilen osv. Tillslut ringde jag Christoffer så att han kan köra några. Så äter vi pizza och dricker lite öl. Sen åker jag och Ch till Statoil och köper öl. Wii. 76 kr för 6 st och jag har 3 kvar hos Kalle. Kalas.

Vi spelar poker, kul! Fast jag vann dock inte. Sen kommer Klintberg mitt i allt. Sen blir det ölspelet och Leksell är full som ett svin, Adde kommer och är glad och munter. Tillsist bar det av in till Lucky, kanonkul, eller inte. Men det kunde ju ha varit betydligt värre. Träffade Marlene, kanske blir en fjällenresa med henne och Lars i framtiden. Sweet. Och så träffade jag Micke, söööötaste killen jag känner. Såg även en massa folk som jag inte ville se. Oskar vågade dock hälsa på mig, inte illa alltså. Dansade lite gjorde vi också. Haha och det var Johans första gång på Lucky
Det bästa var nog att jag fick slåss lite, även om det resulterade i att pojkarna gav mig ett nytt "smeknamn" och pratade om det hela vägen hem.
-Kommentarer-
linus

2008-12-01 kl. 16:30:37

typ klar ? . det var inte illa ;P

hur gamal är han då ? :)

Ellen

2008-12-02 kl. 13:48:51

Ah, man blir lätt lite trött på pojkar då och då. :S Ahdå, det funkar bra med Jimmy men jag hittar alltid något fel på snubbar. Jimmy är till exempel för på. Även om han säkerligen är "normalpå" fast inte enligt mina mått mätt. Uj, att jag är så barnslig kommer stjälpa alla mina framtida förhållanden ;P

Ellen

2008-12-02 kl. 13:50:47

Slåss är kul, för övrigt ;) Även om jag har samma muskelmassa som en bönsyrsa ;)

Jimmy "lil' jimp" Tägt

2011-06-17 kl. 11:22:53

Rosor är röda, violer är blå

det här är nog den finaste bloggen man kan få



mvh från karlarna i dalarna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.