New haircut

2008-11-16 kl. 00:20:13

Har jobbat hela dagen idag, tungt som satan att behöva gå upp när klockan ringer på morgonen. Är ju inte direkt van vid det. Allt gick bra, träffade Tessan och Maria R, hur trevligt som helst. Så länge sen jag såg dom. Imorgon ska jag också jobba ett par timmar, så jag får inte sova då heller. Vendela har klippt mitt hår, jag är inte nöjd, men det växer ju ut igen. (och jag får ju skylla mig själv när jag är för snål för att gå till frisören). Kvällen spenderade jag tillsammans med Per och hans familj. Så himla roliga! Vi bakade muffins, skrattade och avslutade med Jiddra inte med Zohan, en helt sjuk men ändå ganska rolig film. Deras mamma hittade en xiderflaska med en tomat i i någons rum, undrar hur den hamnade där.....
-Kommentarer-
Vendela

2008-11-16 kl. 17:43:33

Jaa, ibland får man skylla sig själv x) ;p

Josephine =)

2008-11-16 kl. 19:36:15

Vad gullig du är tjejen =) Hur har du det? Zohan e helt sjuk :P HAHAHAHAH lita snuskigt när han går in med tanterna i rummet på salongen :P HAHAHHA Kram kram hela dan =)

Anonym

2008-11-16 kl. 20:06:35

Jo, det var dig jag menade. ^^

Men jag menade inte att du är en stalker. Men det låter coolt att man har en stalker. ;D

Johanna

2008-11-17 kl. 10:00:20

HAHA, ja, jag har nog faktiskt mest brandnoja av alla! :b jag saknar dig också juuuu, och inte har det blivit nåt våldgästande med blåbärsmuffins än :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.