Cold as ice

2008-11-23 kl. 15:49:57

Utgång igår i Falun med Joakim och Nina + en massa andra. Förfesten SÖG så mkt att jag frågade Linn om hon kunde rädda mig, men hon hade druckit Irish Coffee, så det gick inte så bra. Men när kvällen är så dålig kan det ju bara bli bättre. Och det blev det, åtminstone ett tag, sen blev det katastrof igen. Life.

Träffade iaf Erik, det var ju lite oväntat, tänk vad världen är liten ibland. Och Han svarade igen. Då blev jag glad. Hihi. Dumt egentligen. Men sånt är jag ju faktiskt bra på. Hade en fin liten pratstund med Joakim imorse. Mysigt. Idag vill jag inte dö. Känns ganska bra.

När jag skulle ta tåget hem gick jag efter en kille, "Fan vad snygg stil han har" tänkte jag, och vem var det om inte Peter Siepen. SNYGG!


We all want to seem like we've got it all figured out
Well let me be the first to say that I, I don't have a clue
I don't have all the answers, ain't gonna pretend like I do

-LifeHouse
-Kommentarer-
Ellen

2008-11-23 kl. 17:04:06

Ah, ibland vill man bara vara en liten plutt igen :) Fast som du säger, det är kul att vara "stor" också :) Vad händer ikv då? :)

Ellen

2008-11-23 kl. 19:05:18

Samma här :) Två polare här så vi ska kolla på film och sen ska vi se Ensam mamma söker :) I stort sett bara jag som vill se det programmet av oss tre eftersom de två andra är hårdkokta killar (;P) men de får ge med sig ;)

Linda

2008-11-23 kl. 21:45:22

Sv: Men det är ju roligt, att sitta och ta emot samtal från arga kunder ;P Men jag kan tänka mig att det är roligare att vara i Skottland än här i tråkiga Sverige. Om du har fått den här chansen är det ju klart du ska satsa på det. Funkar det inte kan man alltid åka hem igen.



Livet är till för att levas =)

linus

2008-11-23 kl. 22:15:29

tack så mkt ;D

linus

2008-11-23 kl. 22:15:32

tack så mkt ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.