You don't really wanna know

2008-12-10 kl. 01:52:05

Ibland vill jag bara bajsa på folk. Typ Gustav. Kan han inte bara försvinna. Istället för att göra henne ledsen. Jag är inge bra på folk som är ledsna. Jag vill att hon ska vara glad och skratta och må bra som hon verkade göra idag. Det var mysigt.

Idag har jag fått en ansiktsbehandling av Martina (inte jag). Söt tjej. Sen har jag handlat lite julklappar, träffat min söta syster i några minuter och köpt ett par svara byxor och lite trosor till mig.

Imorgon blir en bra dag. För det har jag bestämt. I övrigt är det redan imorgon nu. Och det började med att jag pratade med Mirjam och hon är så söööt! Peace (or whatever all the cool kids say)
-Kommentarer-
Ellen

2008-12-10 kl. 16:25:09

Haha, jafan, han är ju så feg vettu ;) Glad blev han i alla fall ;) Han tyckte det var sådär skämt-lustigt fast egentligen vet jag ju att han blev överlycklig just av den anledningen att han inte vågar köpa ;)

Linn

2008-12-10 kl. 16:44:09

DU ÄR SÖT!! Tack för att du finns! <3

Micaela

2008-12-10 kl. 19:19:31

Tack så mycket ! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.