Tisdagen den 30 december kl. 13:27

2008-12-30 kl. 13:25:35

Idag har jag vart duktig och städat hemma hos Mats, då fick jag 500 kr. En timlön på 500 kr hade ju inte vart helt fel. Då hade jag vart glad. Mycket glad. Menmen, man kan ju inte få allt man vill ha.

I övrigt har jag inte gjort så mkt. Fixat ett par tröjor, ska snart dammsuga, sen ska jag se på How I Met Your Mother, jag är kind of beroende. Men den är så bra!!
Igår lekte jag med Per, vi såg på en skräckis med Johan, fast inte ens jag tyckte den var läskig. Haha och innan den såg vi på en kinesisk "skräckis" om en dam som åt foster för att se yngre ut. Helt normalt. Eller?

Och idag var Malin och jag i tidningen. På förstasidan och sedan en helsida. Är inte det lite roligt så säg! Jag ska klippa ut artikeln och ge den till henne så att hon kan rama in den. Hehe.
-Kommentarer-
Linn

2008-12-30 kl. 17:04:18

jaha ja, vilken tiding då? har letat men inte hittat.. :P puss

Ellen

2008-12-30 kl. 18:46:10

Ja, helst ska det vara så stora glas så man slipper fylla på dom under hela kvällen ;) Mja, kakpaketet var inget roligt kakpaket. Torra och vuxna ;P

Ellen

2008-12-30 kl. 18:49:35

Ah, ska det vara kakor ska det vara söta, mumsiga, amerikanska ;P Brownies, där snackar vi goda grejer :) Jag? Baka? Vad tar du mig för? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.