Tell me I'm an angel

2008-12-10 kl. 23:30:38

Mina planer för dagen var: slappa, promenad och göra müsli. Gick det bra? Nej, för vid ett övertalar Victor mig att hälsa på honom för han är hemma och har tråkigt. Helt oväntat. Men ganska trevligt. Dock blev han lite konstig på slutet. Eller så inbillade jag mig bara. Vem vet.

Imorgon åker jag till Stockholm en sväng. Förhoppningsvis följer min fru med mig. Fingers crossed.
-Kommentarer-
Micaela

2008-12-11 kl. 14:45:44

Anna & Sandra sjunger :)



Uuh, jag blir helt freaked out av spöken & andeväsen :S Fast lite coolt är det ju... :)

Vendela

2008-12-11 kl. 18:29:54

You're an angel sis ;) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.