Stockholm, Sugarplum Fairy och släktmiddag

2008-12-14 kl. 22:29:22

Sofia och jag var ute igår. K2 hette stället, helt okej, men det krävs ju oftast mer än okej för att jag ska vara nöjd. Drack vin för en gångs skull. Dessutom köpte jag en klänning. Pank. Sen sprit och sånt. Pank. Och nu var jag tvungen att köpa en sista-minuten hem istället för tradera. Pank. Så nu ska jag inte köpa något mer. Alls. Förutom det sista till mammas julklapp. Tyvärr ville Malin åka till sthlm nästa vecka. Jag är körd. Men det är bara 10 dagar kvar tills jag får lön. Thank God. Dessvärre ska jag ju inte jobba i helgen så tjaa..

Träffade en söt kille på väg hem från tvärbanan. Hihi. Jag hatar mitt liv idag.

-Kommentarer-
Josephine =)

2008-12-15 kl. 13:03:24

Heej gullunge =) Jaoo, en fin fin lägenhet =) Det är 2a med kök :P asså 1 sovrum och sen kök och tvrum i ett =) PUSS

Vendela

2008-12-15 kl. 21:54:18

Men det får du ;) när kommer du hem igen? (= pappa har redan låst upp dörren till ditt rum x) pusspuss

linus

2008-12-15 kl. 23:28:05

haha . jadu .. har inte blivit så många fler . förstår inte att man alltid ska vara ute i sista sekunden :P sj då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.