Juldagen

2008-12-26 kl. 15:02:42

Första halvan av juldagen spenderade jag hemma hos Per, softade lite och snackade lite skit med hans bror, om Linda och sånt. Haha. Kanonkul. Sen åkte dom iväg till sitt och jag till mitt. Vilket innebar Linns hus, bytte om, drack lite cider och åkte till S2 halv nio. Såg Sugarplum Fairy, gick in. Allt var lite halv tråkigt, musiken sög extremt. Men vi dansade lite ändå. Duktigt av mig att dansa typ nykter tycker jag. Sen åkte vi hem kl. 1.


Idag har jag vart på mellandagsrea med Sara, träffade Sofia och syskon en sväng. Myspys. Sen åkte Sara och jag till Insjön efter att vi köpt chokladsås och glass. Uppenbarligen har Pelle talat om för folk att han satt på Sara. Då höll jag på att trilla av stolen. Eller, jag hade gjort det om jag hade suttit ner. Ibland undrar jag vad det är för fel på folk. Nej, inte ibland, i princip jämt. Ärligt. Kära nån!
-Kommentarer-
Linda

2008-12-26 kl. 18:04:20

Sv: Haha, ja en av de gladaste i alla fall. :P

Vendela

2008-12-26 kl. 19:21:52

haha, man blir ju inte mindre trampad på fötterna för att man har stövlar på sig? ;p

Micaela

2008-12-29 kl. 10:59:11

Tackar tackar :D

Johanna

2008-12-29 kl. 11:14:41

Jaa, den ska få ett så fint namn så :D Jag försöker bli frisk så fort jag kan, men det finns inte så mkt att göra åt saken :( HAHA, min lillasyster är inte söt, bara allmänt korkad, moahaha ;) jag vill ha blååbärsmuffins!

Ellen

2008-12-29 kl. 17:49:52

Ah, julafton brukar sällan förändra sig ;P Fick du några klappar? :) Och är mensvärken borta? Annars tycker jag fasiken väldigt synd om dig ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.