I hate it when you go

2008-12-05 kl. 17:27:36

-Kommentarer-
Ellen

2008-12-05 kl. 17:43:23

Oh, snyggsnygg bloggdesign du skaffat :) Well, håller med dig, jag sumpar alla förhållanden genom att jag alltid hittar fel på dom. Jag vill ha något att kämpa för och därför blir det bara jobbigt om killen gillar en alldeles för mycket. Jag vill liksom ha något att sträva efter. Hellre att han inte hör av sig på några dagar än att han ringer hela tiden :P Det problemet har jag hittat i Jimmy nu :P



Ah, slåss är kul. Men girlfights är rätt meningslösa för andra brudar är lame som fasiken. Kan inte slåss för fem öre. Vi får starta fight club du och jag ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.