I didn't talk to a single person today, I thought; why should I ruin their fucking x-mas

2008-12-04 kl. 23:47:30

Idag har jag varit social och träffat folk. Började med Malin, blev en sväng på Kupolen. Några julklappar till inhandlade + lite söta saker till mig. Sen träffade jag Sara i Leksand och vi drog runt lite, jag köpte glas, sen delade vi på en pizza på Amore. Då blev vi mätta som svin.

Kvällen tillbringade jag hemma hos M. Berggren. Han fyllde år och blev gammal. Det var mer folk där också. Joakim, Christoffer, Kjerstin och Sofia. Sofia är bortskämd och pratade non-stop. Roligt ett tag, men jobbigt i längden. Kjerstin var mest bara söt. Och pojkarna ska till Kupolen imorgon, funderar på att följa med men jag vet inte om jag orkar. Verkar som att de ska träffa Sofia. Palla. Nej vi får se hur det blir med det. Ps. Jag vill prata med dig!
-Kommentarer-
Sofia

2008-12-05 kl. 14:03:59

Hej.

Jag vet tyvärr inte vart man kan köpa det linnet i Sverige .

Mvh Sofia

Vendela

2008-12-05 kl. 15:39:02

Kjerstin som i min gamla klasskompis? ;o

och förresten, jag hoppas du vet att du alltid kan prata med mig om du behöver det ;) <3

Linda

2008-12-05 kl. 17:28:31

Sv: Ja, dare you to move är riktigt, riktigt bra =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.