Home sweet home (eller något i den stilen)

2008-12-24 kl. 00:04:44

Provjobbade igår, gick väl sådär. Eller det gick väl bra, men jag vet inte om jag vill ha det. Jag vill gärna vara ledig två dagar i rad så att jag kan åka någonstans någongång ibland. Är ju alltid trevligt! På kvällen träffade jag Annie, vi softade och såg på tv. Hon och Robin har förlovat sig (och jag har inte ens skrivit med hans namn på julklappen - pinsamt), och i höst åker de nog till Kina i ett år.

Idag har jag gjort klart mammas julklapp och åkt hem. Och gissa vem som åkte tåg med mig om inte en av Norén bröderna. Så jävla roligt. När jag kommit hem kom Per förbi med en julklapp och jag har ingen aning om vad det är. Inte den minsta. Och absolut inte Baileys.

Häromdagen fick jag ett God Jul-sms från Josephine och då blev jag alldeles jätteglad. Och uppenbarligen är jag bra på att kramas. Enligt Henke iaf, den kom lite oväntat. Dock saknar jag min fru. Ska ringa henne imorgon. På JULAFTON!
-Kommentarer-
Ellen

2008-12-26 kl. 15:00:11

Det går faktiskt bra med honom. Han gillar mig och jag gillar honom. Är dock rädd att jag tröttnat lite på honom för att allt har varit så intensivt de senaste veckorna. Då har jag en tendens att tröttna, som du vet. Men well, jag ska fasiken försöka den här gången :) Har julen varit bra? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.