Gotta get a hold of myself

2008-12-02 kl. 22:12:01

Spenderade natten hos Matilda. Det var mycket mysigt, jag lagade mat och för ovanligthetens skull var det någon som åt. Vi såg på film också, Förortsungar och Füherns elit, mycket bra filmer båda två. Härligt att se bra filmer ibland.

Var en sväng hos Lars idag och hittade några gamla skolkataloger från när folk i min ålder var små. Riktigt små. Så små att de gick i förskolan. Och det roligaste var att jag kände igen precis allihopa. Så jävla gulligt!

I övrigt händer det inte mycket alls, imorgon ska jag jobba och Vendela fyller myndig. Sen ska jag hinna träffa Joakim och Sara och Malin. Innan helgen. För jag ska jobba hela helgen. Och hinna träffa både Per och Sofia nu när dom är hemma. Underbart.
-Kommentarer-
linus

2008-12-03 kl. 00:10:22

jadu .. svårt med att köpa julklappar . har ingen bra ide vad du skulle kunna köpa :P tyvärr ;)

Linn

2008-12-04 kl. 22:26:45

hur ska du jobba i helgen egentligen? jag vill gå på S2 imorgon, Joel Alme spelar.. Det kan bli bra tror jag.. ;) måste få träffa dig snart... Puss Puss

Ellen

2008-12-08 kl. 15:31:45

Jag vill också se Förortsungar! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.