Catch me if you can

2008-12-29 kl. 19:29:17

Dagen har jag spenderat tillsammans med min fru. Väldigt trevligt, så länge sedan jag såg henne. Och jag tycker om henne, vi tänkter så lika. Även om vi är lite olika ibland. Vi var ute på promenad med Wilma och nu ska vi få vara med i tidningen, hemskt spännande! Bortsett från det har jag lagat lasange och så har vi sett på Sex and the city.

Nu är jag nyss hemkommen och mitt kök är invarderat av min lillasysters 49 kompisar. Okej, kanske inte 49, men det känns lite så. Bajs. Och jag ska jobba på lördag. Mysigt.
-Kommentarer-
Ellen

2008-12-29 kl. 23:06:14

Exakt! Jag har också för mig att det är glass i även om jag aldrig gjort marängsviss :P Men morsan sa att mormor alltid gör med bara grädde, chokladsås och maräng typ men jag satte mig emot det påståendet ;)

Vendela

2008-12-29 kl. 23:43:39

haha, så många var vi inte ;p bara typ 10 ;) <3

Ellen

2008-12-30 kl. 10:43:29

Vad är meningen med pyttesmå vinglas!!? :O ;) Sj hade vi en sådan jul som vi haft de senaste fem åren, att vi köper en present för 100 spänn o sen lottas dom ut så jag fick två syltburkar och ett kakpaket. Dom gick direkt till morsan och farsan när vi kom hem så iår har jag inte fått några klappar. Men på något sätt är dom inte lika viktiga längre. :) Man börjar väl bli gammal ;) Pengar fick jag dock :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.