Kaos i Borlänge

2008-04-19 kl. 20:34:52

Fest i Borlänge igår för att fira min fru som nu är 19 år=D Började med förfest i mkfjd som var roligt, sen bar det av till Rock House. Elin och Malin fick inte komma in först för vakten tyckte att de var för fulla, så jag var inne själv, träffade en snygg och trevlig tjej på toaletten. Sen när alla kommit och lite senare på kvällen så var det någon utlänning som, om jag har hört rätt, sa att i hans land så hororna ut som Malin typ. eller att i hans land använde man de som såg ut som henne som horor. Och det tolkade ju självklart killarna som om att han sa att Malin var en hora. Så de var ju lagomt sura resten av kvällen, planerade att slå ner honom så fort kvällen var slut.
   Så kommer vi ut, ser Andreas stå och mucka med denna killen. Kim går och drar bort Andreas, och jag tror att han löste det. Men då börjar dom bråka igen och Andreas blir tydligen pistolhotad, vilket leder till att Elin blir alldeles tokig, tror någon kallade henne hora också. Så Elin var tokig, Andreas var i chock och Malin var helt förtvivlad för hon tyckte att allt var hennes fel. Och nu skulle vi på något sätt försöka få dessa tre till bilen så att vi kunde åka hem. Det gick ju bra, eller inte. Malin och Elin kämpade emot som fan, krävdes nästan två killar bara för att få dem att stå still, komma framåt var ju bara att drömma om. Sen kom farbror polisen och stod och tittade på tjejerna ett tag, kom sedan fram och pratade med oss. Vi sa att vi försökte få med dom hem och polisen gick igen. Det var så himla nära att de åkte med in! Sen försökte Robin, Andreas och Jens, tror jag, dra med Elin till bilen, Malin sa att hon gick dit Elin gick, ja då kommer det fram en tant.. Eller kvinna heter det väl, och sa släpp henne, jamen släpp henne då, hon trodde väl att de tänkte våldta Elin eller något med tanke på hur mycket hon skrek.
   Efter många om och men lyckades vi iallafall ta oss till bilen. Alla kom in, Elin och Malin var helt förstödra, Andreas var fortfarande i chock och ville bara prata om det som hade hänt. Marcus var så trött och glad att alla överhuvudtaget var med och vid liv att han också började gråta. Sen blev Malin glad iallafall, och vi började sjunga lite, vilket lättade upp stämmningen en aning. Sen var vi äntligen hemma och klockan var tre. Jag var helt klarvaken, men inte det minsta full längre. Herre jesus vilket kaos säger jag bara.
-Kommentarer-
Jasmine

2008-04-19 kl. 20:43:46

Haft en bra dag? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.