Jag fick ju inte allt jag ville, jag fick ju bara ligga med honom

2008-04-21 kl. 19:19:15

Dagen började med matlagning, oxfilé och mango, ganska gott faktiskt, men jag var för en gångs skull inte hungrig. Kan ha berott på att jag var så nervös inför mitt svenska tal som jag skulle hålla. Men sedan fick jag positiva kommentarer för mitt smarta val av bild och infallsvinkel och då kändes det betydligt bättre! Jag var dock fortfarande nervös så att jag trodde jag skulle spy precis innan jag gick upp, men när jag väl stod där så kändes det faktiskt ganska bra, och det var en härlig känsla. Och det såg ut som om folk tog åt sig av vad jag sa och blev berörda, det hoppas jag verkligen. Hellre det än ett högt betyg.
   Sen marknadsföring, men det sög ju typ som vanligt. Sen lekte jag med Sofia i ett par timmar och det var riktigt roligt, känns som om att det är mycket lättare att prata med henne nu!
   Möte på Siljan med Gordon... Och som sagt var, jag måste lära mig att sälja in mig själv!


Big news!
Jag vet inte vad jag ska säga och jag vet inte vad jag ska göra.
-Kommentarer-
Jasmine

2008-04-21 kl. 19:36:00

Hur har din dag varit? :)
Ha det bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.