Hej jag heter Martina och jag är en idiot

2008-04-16 kl. 18:50:27

Scors säger jag bara, jävligt bra jobbat!!
Mikael hatar mig och Malin är också sur för att jag inte leker med henne idag när det är hennes födelsedag. Idag är jag så besviken, besviken på de flesta, typ mig själv.
Och så har vi kommit fram till att jag inte är bra på att marknadsföra mig själv, och det är ju väldigt sant må jag säga, men jag försökte i alla fall vara ärlig, lite sent. Men bättre än inget kan man ju hoppas på iaf. Men vad vet jag, allting känns så meningslöst just nu. Jag orkar fan inte bry mig om något alls, varför skulle jag? Det är ju ingen annan som bryr sig.
-Kommentarer-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
Bloggadress:

Kommentar:


-MisterMartina-
21 år. Dublin.
Gillar:Munkar, musik, människor, resor.
Gillar inte: Lögner, vatten.